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DCS News Update


_Tigre_

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Abbiate Fede fratelli....E pregate tanto....Tanto........

MA TANTO eh'!

[sIGPIC][/sIGPIC]

http://www.69squadrone.it

S.O: Win7 64bit

MB: ASUS 1366 P6X58D-E (Audio card integrated)

CPU: INTEL Core i7 950 3.06Ghz 8MB

GPU: GTX470 Gainward 1280MB GDDR5 "Golden Sample"

HD: Western Digital 500GB WD5000AAKS 7200rpm 16MB

RAM: DDR3 1333Mhz PC10666 6GB Kingston

Accessories:TrackIR5 6DOF, Hotas Cougar.

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Heater, ho una domanda da farti.

Come mai Viper non aggiorna più da tempo la lista dei bug di FC3?

Ho chiesto più volte se lui o qualcun'altro potesse farlo, ma niente.

L'ultima volta che ha aggiornato la situazione è stato in marzo..

 

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1700249&postcount=1052

 

Da allora, molti utenti hanno continuato a scoprire ulteriori bug e a comunicarli.

Per conoscerli tutti bisogna sfogliare molte pagine. Non vi risolta un po troppo caotico?

E si che l'idea di quel thread era espressamente quella di tenere gli utenti aggiornati sulla situazione bug di FC3, mostrando tutto ciò che è stato risolto e non..

 

Intel i9-13900K, @5.8GHz, Gigabyte Z690 Aorus Master, 32GB DDR5 6200 DomPlatinum, GIGABYTE GeForce RTX 4090 Gaming OC 24G, LG 48GQ900-B, 4x 2TB Crucial P5plus M2 SSD NVME, 1x 500GB WD SN850 SSD NVME ,Thermaltake ToughPower GF3 1650W ATX 3.0 , Windows 11 Pro, Corsair AiO H170i LCD RGB, TrackIR 5, Thrustmaster Warthog, VPC Mongoos T-50CM3 Base, Thrustmaster MFD Cougar, MFG CROSSWIND, Corsair K95 Platinum, Sennheiser G 600, Roccat Kone Mouse.

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Heater, ho una domanda da farti.

Come mai Viper non aggiorna più da tempo la lista dei bug di FC3?

Ho chiesto più volte se lui o qualcun'altro potesse farlo, ma niente.

L'ultima volta che ha aggiornato la situazione è stato in marzo..

 

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1700249&postcount=1052

 

Da allora, molti utenti hanno continuato a scoprire ulteriori bug e a comunicarli.

Per conoscerli tutti bisogna sfogliare molte pagine. Non vi risolta un po troppo caotico?

E si che l'idea di quel thread era espressamente quella di tenere gli utenti aggiornati sulla situazione bug di FC3, mostrando tutto ciò che è stato risolto e non..

 

E che ne so io :)

 

Scrivi direttamente a lui via PM, non so dirti perché non ha più aggiornato il thread

Simulatori: DCS A-10C II Warthog - DCS F/A-18C Hornet - DCS F-16C - VRS F/A-18E - 
HOTAS: TM Warthog - Cougar \ HP Reverb G2 \ WinWing Panels

Tally: I see the degenerate commie who wants to ruin our day.

 

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Gia fatto..

 

Intel i9-13900K, @5.8GHz, Gigabyte Z690 Aorus Master, 32GB DDR5 6200 DomPlatinum, GIGABYTE GeForce RTX 4090 Gaming OC 24G, LG 48GQ900-B, 4x 2TB Crucial P5plus M2 SSD NVME, 1x 500GB WD SN850 SSD NVME ,Thermaltake ToughPower GF3 1650W ATX 3.0 , Windows 11 Pro, Corsair AiO H170i LCD RGB, TrackIR 5, Thrustmaster Warthog, VPC Mongoos T-50CM3 Base, Thrustmaster MFD Cougar, MFG CROSSWIND, Corsair K95 Platinum, Sennheiser G 600, Roccat Kone Mouse.

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Nulla, Viper non mi si fila.:( Ascoltami Heater, mi farebbe molto piacere sapere solamente una cosa e sono sicuro che l'argomento interessa molti altri utenti, specialmente quelli a cui sta a cuore FC3.. In questa Patch, la 1.2.5 stanno mettendo mano sul sistema di guida dei missili?

 

Possibili risposte::D

 

1) Si................................................:clap:

2) No................................................:sad_2:

 

Non desidero sapere altro! Non desidero conoscere dettagli, che tanto lo so che comunque non puoi dire/rivelare.;)

 

Grazie!


Edited by Pelmo
 

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4) - Boh :D

 

http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=108764

 

Sono impegnatissimo ultimamente, non sto seguendo FC3, ma il Changelog sopra postato è più che veritiero.

Insomma, spero che aggiustino i problemi coi missili quanto prima, come ho già detto però, sono preso con altro ed FC3 non lo sto proprio testando, come sempre posso comunque chiedere e capire se posso informare oppure no :)

 

Ciao

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Immagino che tu faccia riferimento a questa riga:

 

"Several factors governing air to air missiles have been adjusted."

 

Anch'io lo spero che sia veritiero. Siccome la firma di Wags è tutto un programma,:music_whistling: avrei preferito leggere conferme da qualche tester..;)

 

Comunque grazie lo stesso!:thumbup:

 

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5 July 2013 - DCS News Update

 

Work on testing and debugging of DCS ver. 1.2.5 continues. Depending on how debugging goes, we hope to release 1.2.5 sometime in July 2013.

 

Our efforts to update some of the older models continues. Given the number of units in DCS, and that there are many legacy models (some dating all the way back to the original Lock On), this is a long and ongoing process. One new model that we have heard many of you asking about is the Su-33. I've attached some very early work-in-progress renders of the new Su-33 model. We have no release ETA for this yet.

 

Matt

 

http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=109638

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RRG Studios and Eagle Dynamics Partnership Confirmed

 

Ah, I was wondering how long this would take to go public (it is up to our partners to decide such matters). Basically, we have a partnership agreement with what used to be parts of the former IL-2 team to develop new DCS content. We are very excited about this, particularly what it means for our second world war combat environment.

 

 

RRG Studios and Eagle Dynamics Partnership Confirmed

 

It is a symbiotic relationship between the two separate companies.

 

Bye

Phant

AMVI

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???

Parliamo di QUELLA "Eagle Dynamics"???? :huh:

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Che intendi? Di "quella" Eagle Dynamics? ... di QUESTA eagle dynamic visto che siamo sul forum di DCS. :)

 

Per quanto riguarda RRG Studios invece, sono quelli che hanno sviluppato IL2 per di UbiSoft... poi sono "scomparsi".

 

Non che la notizia mi faccia impazzire, gli aerei della seconda Guerra nello scenario di DCS non ci stanno molto bene.

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Me so' fuso er cervello!....Portate pazienza..... :pilotfly:

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Che intendi? Di "quella" Eagle Dynamics? ... di QUESTA eagle dynamic visto che siamo sul forum di DCS. :)

 

Per quanto riguarda RRG Studios invece, sono quelli che hanno sviluppato IL2 per di UbiSoft... poi sono "scomparsi".

 

Non che la notizia mi faccia impazzire, gli aerei della seconda Guerra nello scenario di DCS non ci stanno molto bene.

 

Infatti speriamo in nuovi scenari che cmq stanno sviluppando, questo è sicuro.

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Che intendi? Di "quella" Eagle Dynamics? ... di QUESTA eagle dynamic visto che siamo sul forum di DCS. :)

 

Per quanto riguarda RRG Studios invece, sono quelli che hanno sviluppato IL2 per di UbiSoft... poi sono "scomparsi".

 

Non che la notizia mi faccia impazzire, gli aerei della seconda Guerra nello scenario di DCS non ci stanno molto bene.

 

Per la precisone e' il team , con a capo Luthier , che ha sviluppato IL-2 CoD , il sequel dell' originario IL-2 Sturmovik/1946 , e a vedere cosa hanno prodotto dopo 7 anni di lavori e quasi 8 milioni di dollari di investimento concordo che non c'e' da stare molto allegri nell' apprendere che collaborera' con la ED , anche se fortunatamente pare che questa volta non opereranno da soli ma sotto la supervisione di quest' ultima , peraltro molti dei programmatori della RRG Studios sono confluiti alla 777 , il team che ha prodotto Rise of Flight e che attualmente sta' lavorando a IL-2 Battle of Stalingrad basato sullo stesso motore grafico del primo e di cui si hanno gia' dei video in status pre-Alpha .

 

Per il resto si sapeva gia' da tempo che e' in programma un sim sulla IIGM che sara' sviluppato con l ' EDGE e che avra' uno scenario dedicato , anche perche' ovviamente n quello attuale queste macchine c'entrano come i cavoli a merenda , a prescindere dal fatto che comunque non si puo' certo definire adeguato neanche per quelle dell' era moderna presenti attualmente nel World .

 

In ogni caso gli obiettivi sono senza dubbio ambiziosi , vedremo a tempo debito cosa riusciranno a fare .

 

1. There’s a new project in development between RRG Studios (my company) and Eagle Dynamics.

2. We’re a new WWII flight sim.

3. The general approach in the new sim is the same as in DCS: P-51.

4. Cockpit workload, cabin systems, levers-buttons-gears, reliance on actual historical manuals, and the flight model, will be the same as in DCS: P-51.

5. Modeling of various secondary internal systems, such as modeling the pressure inside each bend in the hydraulics, will be somewhat simplified.

6. The landscape in the new project will be based on EDGE.

7. The theater, planeset, screenshots, videos, etc – will come in due time.

:thumbup:
Edited by _Tigre_
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Ma qui si parla di un nuovo sim con il motore della ED o di add on WWII per DCS World ?

 

Non è ben chiara la cosa :huh:

 

Si infatti , il percorso che intendono fare non e' ben chiaro ,anche se sulla base di quello che dichiarano , cioe' " new WWII flight sim " , e' facile ritenere che si trattera' di un sim a se stante prodotto appunto da questa nuova accoppiata RRG/ED con l' EDGE e che proseguira' lo sviluppo per conto proprio come l' implementazione di nuovi aerei , ecc... .

 

:thumbup:

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Si infatti , il percorso che intendono fare non e' ben chiaro ,anche se sulla base di quello che dichiarano , cioe' " new WWII flight sim " , e' facile ritenere che si trattera' di un sim a se stante prodotto appunto da questa nuova accoppiata RRG/ED con l' EDGE e che proseguira' lo sviluppo per conto proprio come l' implementazione di nuovi aerei , ecc... .

 

:thumbup:

 

Si lo penso anch'io anche perchè ci vogliono areoporti, mezzi e strutture adeguate alla WWII...

 

Chissà quanti anni bisognerà aspettare...

 

Poi deve essere meglio di IL-2 Battle of Stalingrad.... La vedo dura...


Edited by T@kER
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Non so voi ma credo che questo sia proprio il meccanismo cui la ED stava puntando tramite la creazione di P-51 e FW-190.

 

Io non ci vedo nessuna interruzione o deviazione dal "Big Plan".

 

Se nessun Team terzo avesse colto la finestra creata dalla ED con i due Warbirds, sinceramente, credo che tutto si sarebbe fermato ad un, se pur eccellente, esercizio Storico.

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12 July 2013 - DCS News Update

 

This past week we have primarily been debugging DCS ver. 1.2.5. Progress is being made and it is still our hope to have it released before the end of this month. This is quite a large update, so naturally it is taking longer to debug than the earlier, smaller updates.

 

Other parts of our team are working on new elements for Combined Arms. Two of many new features includes a radar display for radar-guided air defense systems and more realistic fire control systems for armored units. I've attached an early work in progress image of the new radar display.

 

To better support new title like UH-1H and the upcoming Mi-8MTv2 helicopters, we are also developing the means for infantry to load and unload from them. We believe this will add a whole new level of game play for those modules.

 

Our effect artists are busy improving many effects for both their visual appeal and performance. As mentioned last week, one example are new wing tip vortices. As more are completed, I will be sure to post them in future updates.

 

Yesterday, Steam started their Summer Sale that includes both A-10C and Black Shark:

 

http://store.steampowered.com/app/61010/

http://store.steampowered.com/app/61000/

 

attachment.php?attachmentid=84714&stc=1&thumb=1&d=1373042063 attachment.php?attachmentid=84715&stc=1&thumb=1&d=1373042063 attachment.php?attachmentid=84716&stc=1&thumb=1&d=1373042063

Bye

Phant

AMVI

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19 July 2013 - DCS News Update

 

19 July 2013 - DCS News Update

 

For today's news update, I've gone pretty heavy on the pretty pictures. I've attached new images of:

 

1- DCS: Fw 190D-9 that includes updated cockpit art.

 

2- New images of the Su-33.

 

3- Textured images of the new MQ-9 "Reaper" model.

 

4- Updated images of the new Tu-22M3 "Backfire" along with a new Kh-22 model.

 

5- New images of the Nevada map. This past week we started rebuilding the Nevada map with the new map tools, but it is still early and very rough... a lot of tuning and tweaking to still be done. Thankfully, we are nearing the end of this long journey and it is on track to be released later this year (seriously). I'm sure many of you have lots of questions about the map and the technology behind it, but I'm afraid I have no answers for you at this time. I have no direct contact with the map team and no access to the map build. However, as the map nears release, I'm sure I will have more information to pass along.

 

The past week our team and the testers have continued debugging 1.2.5. and today we built the release build for final testing. If it passes testing, it should be released in the coming days. Given that it is so close, I have posted the updated change log for 1.2.5 below:

 

DCS World

• Anti-radiation missiles: Added proximity fuses and adjusted accuracy.

• Further improvements to game stability.

• Improved MS Sidewinder FFB2 joystick support.

• Corrected module installation issues.

• Resource manager: Corrected logistic links.

• Resource manager: The value, speed and periodicity have been adjusted. Default supply speed is now 60 km/h.

• Visual detection of a target for AI units will now also be a function of time. The time of detection depends on target distance, aspect angle, and the presence of already detected targets nearby.

• When a target is no longer visible, the AI aircraft will use the target’s last known position and velocity to search for it.

• Added "STOP TRANSMISSION" trigger action.

• AI behavior option "DISPERSE UNDER FIRE" now has new parameter - dispersion delay.

• Added new AI behavior option - "RTB ON OUT OF AMMO".

• Added more tooltips to the Mission Editor.

• Message filter for Lock On aircraft: RShift+\.

• Added several new constants (AI) and functions (trigger, Controller) in Simulator Scripting Engine (SSE).

• Detection of radars by RWR have been reworked to make player and AI systems equal.

• The parking spaces for Anapa and Krymsk airbases have been corrected.

• Su-25T: The gun funnel has been adjusted.

• The several air to air missile factors have been adjusted.

• Updated airbase charts by http://www.10thGunfighters.de and http://www.ariescon.com

• M256 HEAT ballistics corrected.

• Improved fire and smoke of aircraft fragments.

• Improved material of flares.

• Adjusted logbook data accounting. A specially of complex cases with multiple changes of aircrafts in one sortie.

• Mission Editor: Added briefing picture dialog. If file contain inappropriate symbols in the name, GUI Error appears.

• The broken input after exporting to HTML is fixed.

• Su-25T Quick Start mission trigger has been fixed.

• Mission Editor crashing after mission save in some circumstances has been fixed.

• Static objects will now be hidden when Fog of War is enabled.

• Crash after destruction of a firing MLRS Grad or Smerch is now fixed.

• SA-19 Tunguska will no longer engage the tactical air to surface weapons.

• Su-27 model. Sorbcya ECM pod navigation light position has been fixed.

• The armor of M6 Linebacker is now the same as the M2 Bradley.

• Added checkbox to save custom views in the OPTIONS - MISC page.

• IR signature of many aircraft have been corrected.

• Fixed issues with absent engine sound when the player leaves the aircraft via RAlt-J.

• Mission editor error, when trying to set client skill before placing unit on the map is fixed.

• M2 Bradley ammo has been adjusted. 70 HE and 230 AP, 900 12.7

• The issue with burning aircraft causes huge FPS loss due to smoke / fire has been fixed.

• All missions and campaigns for modules are now translated into Spanish.

• SEAD aircraft no longer strafe when out of ARMs.

 

DCS: UH-1H Huey

• Tuned the "mast bumping" effect. The rotor is now very hard to break off while on the ground.

• The UH-1H manuals and readme have been updated.

• Fixed and updated UH-1H training files (now download from the Training menu).

• Sound samples path has been updated.

• The ADF will now work correctly with near NDB at Krymsk.

 

Lock On: Flaming Cliffs 3

• A-10A: Added AFM.

• A-10A: Ripple quantity and release interval has been fixed.

• Su-33: Added new “Heavy Sky” campaign.

• Su-27: Added new liveries.

• Su-27: Fixed some minor model errors.

• Su-27: ”Blockade” mission having briefing image in the wrong coalition has been fixed.

• Su-27: added missing textures for Russian Knights.

• Su-27: Sunglare on the HUD apearing when HUD should be in shadow is now fixed.

• Many fixes/adjustments to FC3 missions and campaings.

• Fragile Landing Gear has been fixed.

• Su-25: Bombs falling short when using CCRP has been fixed.

• Su-25: Turning ON the laser rangefinder no longer causes the targeting cross to jump outside the gunsight now.

• F-15: Crash or freeze when on the ramp when changing HUD Modes is fixed.

• F-15: Negative airspeed values are now correctly displayed on the HUD airspeed tape.

• The FC3 installation check has been fixed.

• “Betty” voice warnings now use native language.

• The cockpit view system has been adjusted. Looking behind the aircraft will no longer look at an impossible angle.

 

DCS: Combined Arms

• Adjusted the machine gun sights for several vehicles.

• Manual updated.

• Fixed issue where tanks with AP shell can't lock sea units.

 

DCS: Ka-50 Black Shark 2

• Corrupted Shkval image aspect is fixed.

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Molti dei cambiamenti di cui sopra sono notevoli e con ogni probabilità cambieranno anche l'esito di molti comportamenti dei client, rendendoli più realistici. Il solo fatto che la AI ora non sia onniscente e che non possa più avere la vista a raggi-x è un fattore enorme, secondo me.

ChromiumDis.png

Author of DSMC, mod to enable scenario persistency and save updated miz file

Stable version & site: https://dsmcfordcs.wordpress.com/

Openbeta: https://github.com/Chromium18/DSMC

 

The thing is, helicopters are different from planes. An airplane by it's nature wants to fly, and if not interfered with too strongly by unusual events or by a deliberately incompetent pilot, it will fly. A helicopter does not want to fly. It is maintained in the air by a variety of forces in opposition to each other, and if there is any disturbance in this delicate balance the helicopter stops flying; immediately and disastrously.

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