Jump to content

Open Squadron  ·  101 members

Scandinavia

Ny Dansk DCS A-10C Pilot goer sin entre.


CADelta

Recommended Posts

Hej alle sammen i Scandinavia,

 

Jeg er rimelig ny her, men har fulgt med laenge.

For tiden flyver jeg Vortesvinet og er blevet rigtig godt gammeldags forelsket i denne skoenne grisbasse.

 

Jeg har intenst sat mig godt og grundigt ind i Grisen :thumbup:, men mangler stadig at laere en del og faa en masse rutine. Jeg foeler mig dog allerede godt rustet til det meste og hun flyver jo som en droem.

 

Nu gaar mine tanker saa derfor mest paa, at finde andre pasionerede DCS Piloter.

Spiller naesten kun Multiplayer, saa kunne vaere rart at finde nogle faste Wingmen :pilotfly:

 

Saa til dem der ser en Server ved navn CADelta og med en Pilot ved navn Krycek, ja saa er det mig og i skal altid vaere velkommen til at joine mig paa mine togter :)

 

 

/Krycek

= CAD = Krycek

[sIGPIC][/sIGPIC]

I try to save a life a day. Usually it's my own!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

jamen hey, det kan da vare jeg en dag banker paa og tager en tur med dig :-D

har dog ikke provet MP endnu, men engang skal det da proves :)

Inno3d RTX 2070 Twin X2, ASUS STRIX Z270E Gaming, Intel i7 7700K, 32GB Corsair vengeance, Kingston Hyper X FPS Alloy Cherry MX Red, Logitech G102 Prodigy, Track Ir 5, Thrustmaster Warthog HOTAS, Saitek Combat Rudder pedals, Beyer Dynamic DT770, Acer CB280HK 4K monitor, Win 10 Pro 64bit

Link to comment
Share on other sites

Jeg oxo ønsker å fly litt multiplayer. Men syns det er vanskelig å komme igang der. Har problem med å logge meg på tilgjengelige servere og kommunisere med medspillere.

Det ser ut til at man må være insider i de forskjellige servere for å henge med.

Har teamspeak og tars

Rig:

OS: Win 7 32/64.

CPU: I7 975 @3.33ghz

Mobo: Asus P6X58 D-E extreme

Mem: 12gb corsair.

Psu: 1kw psu H50 watercool

Gpu: ATI HD 5970 crossfire

Flightdeck:

Obutto cockpit

Output:3x24" BenQ monitors Eyefinity.

Input: Hotas warthog, Saitek Combat pedals, TIR 5 w/clip

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg har dedikert DCS-A10C server og en TeamSpeak server som står i Norge. Jeg jobber med et CO-OP prosjekt som jeg håper vil være klart til fredag denne uken. Adresser og passord til TeamSpeak finner du ved å lese informasjonen på min server når den er aktiv i serverlisten "HiJack server (Norway)" Det blir gode muligheter for å fly i team hele påsken på den serveren.

 

Play on! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 1 year later...

Hej allesammen selvom det her er en to år gammel tråd prøver jeg alligevel at spørge her..jeg er totalt bidt af DCS A-10C og har anskaffet trackIR, Thrustmaster HOTAS og pedals og fløjet intenst de sidste 3 måneder..føler nu jeg kan det basale og kunne rigtig godt tænke mig at prøve multiplayer og at lære at flyve med mennesker. Desværre ved jeg meget lidt om hvordan man gør begge dele. Jeg skal have en microfon/headset går jeg ud fra men er der mere? Hvis nogen kan hjælpe så kontakt mig gerne her eller på mail.

 

Mvh. Thomas e-mail:sadolins71@gmail.com

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...