Supongo Posted August 9, 2015 Share Posted August 9, 2015 Please Yo-Yo, Can you translate this text, refered to the Bf-109G2 test performed by VVS??. What meaning this? Планирование и посадка. -На скорости 220 км/час выпустить шасси, закрылки (полностью). -Cкорость перед касанием ВПП - 180 км/час. Диапазон угла отклонения плоскости горизонтального стабилизатора относительно продольной оси самолёта: -8°…+3°. Градуировка значений на индикаторе положения горизонтального стабилизатора, град.: -8, -7, -6, -5, -4, -3, -2, -1, -0, 1, 2, 3. - Максимальный угол горизонтального стабилизатора на кабрирование: положение «+0.5» – соответствует значению «-8°» на индикаторе - Нейтральное положение горизонтального стабилизатора: положение «0.0» – соответствует значению «-2,5°» на индикаторе - Максимальный угол горизонтального стабилизатора на пикирование: положение «-0.5» – соответствует значению «+3°» на индикаторе." Thanks in advance Supongo Link to comment Share on other sites More sharing options...
SlipBall Posted August 9, 2015 Share Posted August 9, 2015 maybe this from google while you wait: What Meaning this? Planning and landing. -On the speed of 220 km / h the landing gear, flaps (completely). -Ckorost before touchdown - 180 km / h. The range of the deflection angle of the plane of the horizontal stabilizer relative to the longitudinal axis of the airplane: -8 ° ... + 3 °. The calibration values on the display position of the horizontal stabilizer, hail .: -8, -7, -6, -5, -4, -3, -2, -1, 0, 1, 2, 3 - Maximum angle of the horizontal stabilizer on the pitch up: to "+0.5" - corresponds to «-8 °» in the display - The neutral position of the horizontal stabilizer: position "0.0" - corresponds to the «-2,5 °» in the display - Maximum angle of the horizontal stabilizer on the dive: to "-0.5" - corresponds to the "+ 3 °» in the display. " Thanks in advance Supongo Link to comment Share on other sites More sharing options...
IIIJG52_Otto_ Posted August 16, 2015 Share Posted August 16, 2015 We are still awaiting an answer from Yo-Yo :music_whistling: http://www.jagdgeschwader52.net Link to comment Share on other sites More sharing options...
gavagai Posted August 16, 2015 Share Posted August 16, 2015 :music_whistling: P-51D | Fw 190D-9 | Bf 109K-4 | Spitfire Mk IX | P-47D | WW2 assets pack | F-86 | Mig-15 | Mig-21 | Mirage 2000C | A-10C II | F-5E | F-16 | F/A-18 | Ka-50 | Combined Arms | FC3 | Nevada | Normandy | Straight of Hormuz | Syria Link to comment Share on other sites More sharing options...
ED Team Yo-Yo Posted August 17, 2015 ED Team Share Posted August 17, 2015 Please Yo-Yo, Can you translate this text, refered to the Bf-109G2 test performed by VVS??. What meaning this? Планирование и посадка. -На скорости 220 км/час выпустить шасси, закрылки (полностью). -Cкорость перед касанием ВПП - 180 км/час. Диапазон угла отклонения плоскости горизонтального стабилизатора относительно продольной оси самолёта: -8°…+3°. Градуировка значений на индикаторе положения горизонтального стабилизатора, град.: -8, -7, -6, -5, -4, -3, -2, -1, -0, 1, 2, 3. - Максимальный угол горизонтального стабилизатора на кабрирование: положение «+0.5» – соответствует значению «-8°» на индикаторе - Нейтральное положение горизонтального стабилизатора: положение «0.0» – соответствует значению «-2,5°» на индикаторе - Максимальный угол горизонтального стабилизатора на пикирование: положение «-0.5» – соответствует значению «+3°» на индикаторе." Thanks in advance Supongo Where is the full text of the doc you refer? Ніщо так сильно не ранить мозок, як уламки скла від розбитих рожевих окулярів There is nothing so hurtful for the brain as splinters of broken rose-coloured spectacles. Ничто так сильно не ранит мозг, как осколки стекла от разбитых розовых очков (С) Me Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts