Stammtisch Rhein Ruhr - Page 14 - ED Forums

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 03-22-2017, 09:18 AM   #131
Rakuzard
ED Translator / Moderator

Rakuzard's Avatar

Reputation power: 8
Rakuzard is just really niceRakuzard is just really niceRakuzard is just really niceRakuzard is just really niceRakuzard is just really niceRakuzard is just really niceRakuzard is just really niceRakuzard is just really niceRakuzard is just really niceRakuzard is just really nice

Da waren es nur noch 6

Habt ihr Vorschläge, was die Uhrzeit angeht? Ansonsten schlage ich mal 18 Uhr vor.

- Deutsche Tutorials und DCS Gameplay: Forum Thread | youtube.com/c/Rakuzard -
Rakuzard is offline   Reply With Quote
Old 03-22-2017, 10:23 AM   #132
chrisrucksack
Member

Reputation power: 3
chrisrucksack will become famous soon enoughchrisrucksack will become famous soon enough

18 Uhr hört sich gut - Abendessen!

Hardware: TrackIR5 | TM Warthog | Saitek Pro Flight Rudder Pedals | i7-4790k | GTX 980 | 16GB RAM
Modules:
A-10C Warthog | M-2000C | F-5 Tiger II | C-101 Aviojet | F-86 Sabre | L-39 Albatros | Hawk T.A | FC3 | MiG-21bis | P-51D Mustang
chrisrucksack is offline   Reply With Quote
Old 03-23-2017, 05:40 AM   #133
f4l0
Member

f4l0's Avatar

Reputation power: 5
f4l0 has a spectacular aura aboutf4l0 has a spectacular aura aboutf4l0 has a spectacular aura aboutf4l0 has a spectacular aura aboutf4l0 has a spectacular aura about

Quote:
Originally Posted by Rakuzard View Post
Da waren es nur noch 6

Habt ihr Vorschläge, was die Uhrzeit angeht? Ansonsten schlage ich mal 18 Uhr vor.
Wäre für mich ok. Ich weiß nicht wie es bei den Anderen aussieht die von weiter anreisen müssen...

Feel the brrrrttt:
[Official] SimShaker for Aviators Forums thread at ED forums
SimShaker blog - transfer game effects into the real world
SimShaker Soundmodule with Voicemeeter Banana Setup: http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=2469416

DCS Toggle Switches

System specs: Intel Xeon E1231v3@3.4GHz, 32 GB RAM, Nvidia 1070 GTX, lots of SSDs
f4l0 is offline   Reply With Quote
Old 03-23-2017, 08:05 AM   #134
Rakuzard
ED Translator / Moderator

Rakuzard's Avatar

Reputation power: 8
Rakuzard is just really niceRakuzard is just really niceRakuzard is just really niceRakuzard is just really niceRakuzard is just really niceRakuzard is just really niceRakuzard is just really niceRakuzard is just really niceRakuzard is just really niceRakuzard is just really nice

Im Zweifelsfall reservier ich einfach für 18 Uhr. Später kommen ist ja kein Problem und dann sind ja schonmal mindestens wir drei ab dann da.

- Deutsche Tutorials und DCS Gameplay: Forum Thread | youtube.com/c/Rakuzard -
Rakuzard is offline   Reply With Quote
Old 03-23-2017, 10:29 AM   #135
[FSF]Ian
ED Testers Team

Reputation power: 11
[FSF]Ian is just really nice[FSF]Ian is just really nice[FSF]Ian is just really nice[FSF]Ian is just really nice[FSF]Ian is just really nice[FSF]Ian is just really nice[FSF]Ian is just really nice[FSF]Ian is just really nice[FSF]Ian is just really nice[FSF]Ian is just really nice

Ich wäre am 30.3. auch dabei, damit sind's wieder 7
[FSF]Ian is offline   Reply With Quote
Old 03-23-2017, 03:53 PM   #136
Sofapiloz
Member

Sofapiloz's Avatar

Reputation power: 5
Sofapiloz is a jewel in the roughSofapiloz is a jewel in the roughSofapiloz is a jewel in the roughSofapiloz is a jewel in the roughSofapiloz is a jewel in the roughSofapiloz is a jewel in the rough

Wo park ich da am besten? Ich hab nachmittags noch einen Termin in Essen und würd von da aus rüber kommen.

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules