DCS News Update - Page 401 - ED Forums

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 02-21-2020, 12:08 PM   #4001
JAKAL
Member

JAKAL's Avatar

La maggior parte dei gruppi di volo nazionali e non utilizzano la beta. Anche in passato si sono verificati episodi simili ma non a questo livello. Che ci possano essere problemi è accettabile per natura stessa della versione, ma fare un mega update del SIM e rompere una cosa che funzionava ce ne vuole...

Inviato dal mio SM-G950F utilizzando Tapatalk
Old 02-21-2020, 12:55 PM   #4002
TBear
Senior Member

TBear's Avatar

Scusate, ma non ho capito (ma perchè sono tardo io)....ma con i fix di ieri sono stati risolti i problemi di LOD e di uso della memoria del Dedicated Server?

https://forums.eagle.ru/signaturepics/sigpic115426_2.gif
and mission designer with...drumroll....
MOOSE
https://flightcontrol-master.github.io/MOOSE_DOCS/
skin artist at:
https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=183217
TBear is offline   Reply With Quote
Old 02-21-2020, 12:56 PM   #4003
JAKAL
Member

JAKAL's Avatar

A quanto pare no

Inviato dal mio SM-G950F utilizzando Tapatalk
Old 02-21-2020, 01:20 PM   #4004
Lordfacker84
Member

Lordfacker84's Avatar

Quote:
Originally Posted by BlueRaven View Post
Uno dei fattori è che il server dedicato esiste solo in versione OB: è vero che è possibile anche tirare su un server con un'installazione standard di DCS, ma in quel caso - a meno che non sia cambiato qualcosa e/o che io non abbia da sempre capito male - ti ci vuole sotto una macchina che disponga di una scheda video (e non tutti i server hosted ce l'hanno, anzi, sono la minoranza) e se vuoi usare terreni diversi dal Caucaso devi acquistare la licenza anche per il server.
Per cui ufficialmente non è una scelta obbligata, ma nei fatti quasi lo è... ovviamente non è solo questo il motivo, ma IMHO ha il suo peso.
Ah ecco perchè ....adesso capisco il motivo esatto....mi pareva strano non ci fosse sotto una gabola di qualche tipo
Lordfacker84 is offline   Reply With Quote
Old 02-21-2020, 04:07 PM   #4005
Falcoblu
Veteran

Falcoblu's Avatar

E' presente un'altro bug e questo è importantissimo visto che di fatto impedisce di usare DCS anche in multy e relativi moduli acquistati, in sostanza non viene riconosciuto il login utente in fase di avvio del sim, restituisce un errore e va in crash:

Link: https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=264282

Sperimentato purtroppo di persona oggi, ho reinstallato Windows, ecc... compreso DCS e al primo avvio...crash....

C'è da augurarsi che facciano uscire il fix in tempi brevissimi vista la mole di utenti che presenta lo stesso problema.

Falcoblu is offline   Reply With Quote
Old 02-21-2020, 04:53 PM   #4006
Falcoblu
Veteran

Falcoblu's Avatar

Ka-50 cockpit released
2.5.6 Open Beta Update

The updated cockpit is available in the current DCS World Open Beta. This new cockpit has been rebuilt from scratch and consists of a new, high-resolution 3D mesh and textures that take advantage of advanced rendering and lighting technologies.

Check Changelog

Over the past decade, we’ve been working hard on our fixed-wing aircraft. Thousands of features take thousands of man-hours. However, with our core principles in mind, we feel an important duty to take care of our older modules built on previous versions. That’s why to celebrate the improvements we’re offering you the chance to complete your helo hangar with a limited time offer on all our helicopters.

Helicopter bundles
Three different offers available

Starting Friday, 21 February, value-packed bundle deals are available for all DCS World helicopters. Lasting until 9 March, get up to 65% savings on the most authentic military helicopters ever created for the PC. Get the bundles at:
  • All DCS helicopters: $69.99
  • DCS: Black Shark 2 + DCS: Combined Arms: $49.99
  • DCS: Black Shark 2 + DCS: Mi-8MTV2: $54.99

These same bundles are also available on Steam.

DCS: Fw 190 A-8 Contest Winners
Skinning Contest Winners

With serious review and consideration, we are proud to announce the 10 winners will have their work uploaded to our servers and the skins will be accessible to everyone. The prize is a free DCS: The Channel map. Congratulations to all the winners.

The winners in no particular order:

Reflected
Golani79
JG13~Wulf
DaveyWaveyBoo
CHSubZero
MJDixon
Latart
C-TE-B
Mibburo
LazarusLong

Enjoy the update of Ka-50 and have a great experience with new skins for Fw 190 A-8
Sincerely,
The Eagle Dynamics Team

Link: https://forums.eagle.ru/showpost.php...&postcount=239

Old 02-21-2020, 05:15 PM   #4007
Falcoblu
Veteran

Falcoblu's Avatar

Quote:
DCS Open Beta 2.5.6.43931 hotfix
  • Crash at login without authorization data fixed
  • Multiplayer memory leak on carrier fixed
  • A-10A and A-10C: taxi lights fixed
  • Ka-50: IT-23 now can't be adjusted without electric power
Problema fixato a tempo di record, hanno anche corretto il problema del calo fps sulle portaerei

Last edited by Falcoblu; 02-21-2020 at 05:22 PM.
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules