ED Forums - Search Results
 


Notices

Showing results 1 to 25 of 203
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: Airj247
Forum: RAZBAM 10-13-2018, 02:09 AM
Replies: 68
Views: 16,208
Posted By Airj247
^^^^ yes plz

^^^^ yes plz
Forum: DCS Wishlist 10-09-2018, 03:17 AM
Replies: 16
Views: 637
Posted By Airj247
Maybe ask for a plane that is smaller but still...

Maybe ask for a plane that is smaller but still can bomb like a Vulcan
Forum: RAZBAM 10-05-2018, 03:50 AM
Replies: 326
Sticky: Poll: Big Helicopters
Views: 127,383
Posted By Airj247
Absolutely

Absolutely
Forum: DCS Wishlist 10-05-2018, 03:48 AM
Replies: 22
Views: 1,021
Posted By Airj247
I don’t know, what about the sea king, pretty old...

I don’t know, what about the sea king, pretty old and used by a lot of nations, not to mention it’s meant for navy activities unlike the hueywe got. (It still can do it but a sea king can do it...
Forum: AV-8B N/A 10-01-2018, 12:14 AM
Replies: 12
Views: 1,239
Posted By Airj247
Lol I love bombing gas trucks and missing them by...

Lol I love bombing gas trucks and missing them by a bit and have them drive off like everything’s fine.
Forum: Military and Aviation 09-30-2018, 11:06 PM
Replies: 4,258
Views: 738,742
Posted By Airj247
Lmao ya gotta love politics, how dare Trump crash...

Lmao ya gotta love politics, how dare Trump crash that poor F-35
Forum: AV-8B N/A 09-28-2018, 08:15 PM
Replies: 5
Views: 340
Posted By Airj247
Only thing we don’t have there is the Mk-77 and...

Only thing we don’t have there is the Mk-77 and that’s cause firebombs aren’t supported yet
Forum: DCS World 2.5 09-28-2018, 02:40 PM
Replies: 58
Views: 5,279
Posted By Airj247
Of course the weekend I’m away we get a free...

Of course the weekend I’m away we get a free weekend
Forum: AV-8B N/A 09-28-2018, 04:03 AM
Replies: 12
Views: 1,239
Posted By Airj247
The video does indicate that you can track moving...

The video does indicate that you can track moving ground targets and flying targets. Now I don’t know if there is any difference between the ARBS used in the A4 in the video and out AV8b. But we...
Forum: DCS Wishlist 09-23-2018, 05:16 AM
Replies: 2
Views: 214
Posted By Airj247
+1

+1
Forum: RAZBAM 09-20-2018, 02:57 AM
Replies: 55
Views: 5,542
Posted By Airj247
Well if you wanna give us the C-130 I’d be happy...

Well if you wanna give us the C-130 I’d be happy to try it ;)
Forum: RAZBAM 09-19-2018, 07:25 PM
Replies: 55
Views: 5,542
Posted By Airj247
I just never figured the OV-10 was used by the...

I just never figured the OV-10 was used by the navy and marines, thought only the air force used it, tho I wouldn't mind trying it with a C-130 given the opportunity :)
Forum: RAZBAM 09-19-2018, 02:49 PM
Replies: 55
Views: 5,542
Posted By Airj247
I never knew it was carrier capable damn

I never knew it was carrier capable damn
Forum: DCS Wishlist 09-19-2018, 02:23 AM
Replies: 24
Views: 733
Posted By Airj247
I don’t have doubts about this, I know many in...

I don’t have doubts about this, I know many in the community who would give it a shot, sometimes it’s ok to have something different. Personally I would like any large bomber in DCS. And the B-47...
Forum: RAZBAM 09-18-2018, 04:52 PM
Replies: 55
Views: 5,542
Posted By Airj247
Ooohhhh we have a mystery on our hands

Ooohhhh we have a mystery on our hands
Forum: 3D Modeling 09-17-2018, 03:08 AM
Replies: 166
Views: 34,989
Posted By Airj247
Wow nice They recently posted on their FB,...

Wow nice

They recently posted on their FB, glad to see them still working on it!
Forum: DCS Wishlist 09-17-2018, 03:00 AM
Replies: 35
Views: 1,604
Posted By Airj247
I wouldn’t want a pure firefighter aircraft. But...

I wouldn’t want a pure firefighter aircraft. But rather an aircraft that has multiple roles, firefighting being one. I read that the Grumman S-2 tracker has a firefighting variant designated S-2T....
Forum: DCS Wishlist 09-16-2018, 07:22 PM
Replies: 35
Views: 1,604
Posted By Airj247
I do not know what your trying to say, but I...

I do not know what your trying to say, but I believe your talking about how there is no napalm in the sim. If I recall correctly ED was looking into it (I could be wrong). I'm pretty sure people want...
Forum: DCS Wishlist 09-15-2018, 08:42 PM
Replies: 30
Views: 1,794
Posted By Airj247
By infancy I implied that the sim still has room...

By infancy I implied that the sim still has room to grow, we just got the F18,yak52, and plenty more aircraft still on the way. I completely agree with your bottom statements, I don't want a half...
Forum: DCS Wishlist 09-15-2018, 06:04 PM
Replies: 29
Views: 975
Posted By Airj247
A E-2 could work like the GCI on the blue flag...

A E-2 could work like the GCI on the blue flag server, your not invulnerable, awacs works as a top down view (F10 map) where bandits pop up and you can guide teammates to the targets. And if a bandit...
Forum: RAZBAM 09-15-2018, 01:10 AM
Replies: 55
Views: 5,107
Posted By Airj247
So if im in the F5 im just gonna turn and burn...

So if im in the F5 im just gonna turn and burn lol

in a serious note it doesn't surprise me that the mig 19 can turn better, so it looks like if im in a f5 I m gonna have to get my shots off as...
Forum: DCS Wishlist 09-14-2018, 08:22 PM
Replies: 29
Views: 975
Posted By Airj247
So is it proven that DCS can only support two...

So is it proven that DCS can only support two engines or less, or is it a rumor, cause otherwise a C-130 would be amazing.
Forum: DCS Wishlist 09-14-2018, 06:40 PM
Replies: 30
Views: 1,794
Posted By Airj247
I've been hearing this MAC thing, I must be...

I've been hearing this MAC thing, I must be missing something but I have no clue what it means lol
Forum: DCS Wishlist 09-14-2018, 04:06 PM
Replies: 29
Views: 975
Posted By Airj247
Ik but we got small runways and stuff lol

Ik but we got small runways and stuff lol
Forum: DCS Wishlist 09-14-2018, 04:04 PM
Replies: 30
Views: 1,794
Posted By Airj247
I believe the beauty of DCS is that it’s still in...

I believe the beauty of DCS is that it’s still in its infancy, there is so much room for growth in the GAME. Believe it or not but majority of the planes we have if not all aren’t 100% complete. Many...
Showing results 1 to 25 of 203

 
Forum Jump
All times are GMT. The time now is 01:00 PM. vBulletin Skin by ForumMonkeys. Powered by vBulletin®.
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.