Jump to content

Lucas_From_Hell

Members
  • Posts

    1896
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Lucas_From_Hell

  • Birthday February 23

Personal Information

  • Flight Simulators
    Lock On: Flaming CLiffs
    DCS: Black Shark
    Rise of Flight - 1917
    IL-2 Sturmovik - 1946
  • Location
    Moscow, Russia

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hey Pete, has the issue persisted or did it only happen during that mission?
  2. Yes. Here's a comparison made by another member of manual data versus the old performance in DCS, with his caption. All credit to @rossmum for the work, I'm just quoting. To keep it short, Heatblur did a great job making your product a better simulation of reality, so pop open a beer and let's drink to that!
  3. Are you using the band selector on the ARK panel or the one on the left wall panel?
  4. Взвод «Град» ведет огонь в разные стороны по одной команде «Огонь в точке». Первый отряд стреляет более чем на 90 градусов от цели, а второй и третий стреляют во время движения стойки, разбрызгивая ракеты повсюду. Здесь трек и скриншот, показывающий разброс. Спасибо! PS: Еще один пример того, как это выглядит. Grad_Bug.trk
  5. Нет, педали, газ и джойстик у меня отдельно. Вот вырезка из трека, где проблема более очевидна, с положением джойстика и педалей. Эффект элеронов действительно ощущается только тогда, когда джойстик находится в крайнем положении (то есть за пределами положения, в котором находится ограничитель, когда шасси убрано).
  6. В текущей версии (DCS 2.7.7.14727 Open Beta), если крылья оторваны из-за перегрузок, самолет остается управляемым. Более того, летная модель по-прежнему отвечает на элероны, даже когда они отсутствуют. Это происходит от низких до высоких скоростей. Можно даже посадить самолет. Гидросистема и закрылки также не пострадали. Можно выбрать положение закрылков (несмотря на то, что их там нет), а также многократно выдвигать / убирать шасси и воздушный тормоз. Вот несколько скриншотов. и трек-файл F5_Aileron_Bug.trk
  7. Руководство пилота будет готово до или в конце периода ЕА?
  8. Minor, but still inconvenient when rearming: If you press the keybind to release the chute on landing, it will remain held. The same thing happens with the chute release button. A follow-up problem with the chute release button is that if you click or press the keybind while it's already pressed to reset it, the chute will be released if you have reloaded it, making the player have to rearm again.
  9. If you jettison the brake chute and take-off, the external sound of the wind against the chute will still play. Video: https://streamable.com/rfu182
  10. Лично я предпочел бы с проверками.
  11. This was one of the reasons why the development team working on the Mi-24 decided to forego the PK on the Mi-8 - you lose a lot of visibility for a gun that will be shooting at bullet sponges, no point doing that until there's a rework of how infantry and bullets interact.
  12. Nope. Valve is peculiar about having a date at all listed, but it doesn't have to be met.
  13. I think it was said on the Russian side of the forums that the Mi-24 would not be going out to content creators before release, but they will do some videos internally for it.
  14. В стрим сказали что в общем нет. Петрович у нас серьезный парень.
  15. It can hover in combat weights just fine for enough time to locate and engage targets. The aircraft's tactics manual covers ambush attacks from a hover position dating back to the Mi-24D.
×
×
  • Create New...