Jump to content

Corsi

Members
  • Posts

    56
  • Joined

  • Last visited

Personal Information

  • Flight Simulators
    DCS World
    IL2-1946
    IL2-BOS
  • Location
    Germany
  1. Ich will wirklich nicht respektierlich wirklich, aber das erkennt man doch sofort im Video, dass das eine 190 A ist und keine Zero... Wir werden dann bald Luftkämpfe zwischen Corsairs und 190er im Japankleid sehen... oder auch die 109.... die könnte ja als Hien durchgehen
  2. DANKE! schöner kann man es fast nicht mehr erklären... der letzte Abschnitt ist mein Problem bisher... ich erzeuge sozusagen meinen eigenen Fallwind und drücke mich noch mehr nach unten... irgendwann werde ich nur noch Passagier... trotz durchgetretenem Pedal dreht er weiter und sackt durch, obwohl ich maximal Pitch gebe... Ich werde das heute Abend gleich mal ausprobieren. Vielen Dank für die Tipps. Hat mir sehr weiter geholfen.
  3. um mal wieder zum Fragethema zurück zu kommen. genau mein Punkt... ich habe bisher keinen der Autopiloten verwendet und versuche die Kiste zu starten, zu fliegen, die Waffen auszulösen und das schwerste für mich, wieder zu landen... ich gebe zu, ich hab sie bisher nicht einmal ohne Bruch runter bekommen. Kann jemand nochmal kurz auf diese aktiven Autopiloten zurück kommen, kann ich die im Landeanflug nutzen und wenn ja, welche, um mir das Leben nicht unnötig schwer zu machen? Momentan ist es oft, dass, wenn ich zu langsam werde, zu tief komme, die HIND sich in einen Brummkreisel um die Hochachse verwandelt... und das wars dann meistens. Und auf ein Ziel gerade aus zuzufliegen ist ohne Drift zu erzeugen gar nicht so einfach...
  4. Is there any point in filling out the crash report in the client in the event of a crash?
  5. I am very excited about this patch, very good job, thank you very much for it!
  6. I always have the problem with the SC that two planes that spawn next to each other damage each other ... I would be very grateful for a definition of the parking slots! +11
  7. one point to add... the reaction time of the web GUI of the dedicated server is also different. stable: all work fine even through remote desktop connection (firefox opened directly on the windows server desktop) beta version: - very long-term reaction time of the web gui - webgui dont loading configuration like bind ip address or the mission list
  8. I don't just want to moan, I want to help to solve the problem. That's why I tested a lot and tried different constellations. The fact is that maps / missions that ran fine before the last three OpenBeta patches no longer want to work at all. Symptoms: - From the patch 55363 onwards, lags and desyncs occurred with a longer mission time (a restart fixed it), which got worse with the subsequent patches until it is no longer executable - long-term connection of the client to the server, ATC and chat messages react approx. 10 minutes later, planes fly backwards, some exterior views have no ground textures, some even fly in "black space" - The server log file only shows the successful connection of the client, nothing more ... no error messages What I tested: - Missions / Maps Syria with and without scripts - naked Mission Caucasus - New installation complete with new config files (installation folder and Saved Games folder completely deleted) - Installation of the stable server version, Results: - no chance to get the OpenBeta server running in my constellation - V-Server by STRATO: CPU maximum 20% (6 cores I5), RAM 80-90% (10 GB) on SSD - I don't know how other server operators do it, as there are OpenBeta servers that still work - Stable version installed ... tried different maps / missions --> all work fine! my conclusion: - something happened with the last three Openbeta patches: 55363, 55743, 55847 I hope this can help to find the bug ...
  9. i have the same issue with a small password secured server... map is syria. after the last two patches it got worse. AI Planes flying backwards... some AI Planes are stuck in the ground., Connection to the server very long... ATC message or damage messages in caht are about 10 minutes too late... and this with only 4 playes max. Server is a vserver with 10GB RAM and 6 core intel CPU. i dont get... i tried different maps... also with a mostly "naked" caucasus map... same issues...
  10. na nicht gleich die Tränendrüsen auspacken, arm sind wir nicht, weder finanziell noch geistig ;-) die "Fehler" machen hier nicht die Politiker sondern das Beschaffungsamt.
  11. Interessant ist dabei die Tatsache, dass man überrascht ist, dass auch ein Hubschrauber von der Stange a) an die eigenen Bedürfnisse angepasst und b) wenn man Teile oder Services hier im Land bei den deutschen Firmen halten will, dass beides Mehrkosten verursacht... die vorhersehbar sind. Als ob das zum ersten Mal gemacht würde ;)
  12. to solve my problem... the Destination Zone must be in range... so set maxdistance to higher value, it works... but error message is pretty confusing. :-) and... i use RAT on Syria... it is functional...
  13. look at the destruction of a airplane for example...
  14. this is my script... it works except for flying out of the map via a trigger zone: local c17_2={} c17_2.outbound=RAT:New("RAT_C-17", "C17 Europe") c17_2.outbound:SetTerminalType(AIRBASE.TerminalType.OpenBig) c17_2.outbound:SetDestination("RAT Zone A") c17_2.outbound:StatusReports(true) c17_2.outbound:SetMaxDistance(350) c17_2.outbound:SetSpawnDelay(1200) c17_2.outbound:SetSpawnInterval(1200) c17_2.outbound:SetTakeoff("cold") c17_2.outbound:RespawnInAirNotAllowed() c17_2.outbound:RespawnAfterTakeoff() c17_2.outbound:Spawn(1) could be the problem that the trigger zone does not allow spaces in name? any other constellations works except this one... i get a message ingame from the script: similar like this "no suitable destination airport found"? Has anybody an advice for me? @gonzo: my whole script is attached... others are functionally. rat.lua
  15. what do you want to hear? i had similar problems and i got it... with exercise and a litte bit configuration of my stick... deadlock and sensitivity... i did not blame you... I'm sorry I didn't give the answer you wanted to hear ;)
×
×
  • Create New...